COVID-19

COVID-19

Pharae Hotel Kalamata Greece

ΠΟΛΙΤΙΚΗ Covid Shield

Το ξενοδοχείο 4 αστέρων PHARAE PALACE βρίσκεται στην οδό Ναυαρίνου και Ρήγα Φεραίου 2, στην παραλία της Καλαμάτας και διαθέτει 76 δωμάτια. Παρέχει επίσης υπηρεσίες καφέ-μπαρ, εστιατορίου, room service και υπηρεσίες φύλαξης αποσκευών, καθαρισμού ενδυμάτων, ενοικίασης ποδηλάτων και εξυπηρέτησης λουομένων στην πλάζ. Διαθέτει τρεις αίθουσες εκδηλώσεων/συσκέψεων, business center, σαλόνι (Lobby) και χώρο στάθμευσης.

Η μέριμνα για την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών και του ανθρώπινου δυναμικού του ξενοδοχείου μας και η διατήρηση της υψηλής ποιότητας παροχής υπηρεσιών αποτελούν βασικό μέρος της ευρύτερης πολιτικής μας.

Στα πλαίσια αυτά η Διοίκηση του ξενοδοχείου δεσμεύεται:

  • Στη συνεχή διασφάλιση της ασφάλειας και της δημόσιας υγείας στους κύριους και βοηθητικούς χώρους του ξενοδοχείου.
  • Στη συνεχή τήρηση των υγειονομικών πρωτόκολλων.
  • Στην πλήρη εναρμόνιση με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, του ΕΟΔΥ, του Υπουργείου Υγείας και τις αρμόδιες αρχές, τηρώντας απαρέγκλιτα την κείμενη εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Για την επίτευξη των ανωτέρω δεσμεύσεων το ξενοδοχείο έχει θεσπίσει ένα Σχέδιο Δράσης κατά το οποίο:

  • Επικοινωνεί την παρούσα πολιτική και φιλοσοφία πρόληψης μετάδοσης του COVID-19 σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (προσωπικό, πελάτες, επισκέπτες και συνεργάτες).
  • Πραγματοποιεί συνεχείς εκπαιδεύσεις και ενημερώσεις στο προσωπικό για τα θέματα προστασίας κατά της μετάδοσης του COVID-19, ορθή χρήση Μέσων Ατομικής Προστασίας και διαχείριση πιθανών κρουσμάτων.
  • Εφαρμόζει όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προστασίας και τήρησης της δημόσιας υγιεινής και απολύμανσης όλων των κυρίων και βοηθητικών χώρων του ξενοδοχείου, στις άμεσες δραστηριότητες (φιλοξενία σε δωμάτια) αλλά και στις έμμεσες (καφετέρια, εστιατόριο, πλαζ, ενοικίαση ποδηλάτων). Τα κυριότερα μέτρα είναι:
    • Συστηματική καθημερινή απολύμανση σε σημεία επαφής και συχνής χρήσης όπως κουμπιά ασανσέρ, πάγκους χώρων υποδοχής, χερούλια κοινόχρηστων πορτών, WCs κλπ.
    • Τοποθέτηση απολυμαντικών χεριών σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
    • Τήρηση αυστηρών πρωτοκόλλων καθαρισμού και απολύμανσης δωματίων πριν από κάθε άφιξη
    • Παροχή μασκών και γαντιών στο προσωπικό και στους φιλοξενούμενους όπου κρίνεται απαραίτητο βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ.
  • Συμμετέχει ενεργά όλο το ανθρώπινο δυναμικό στην τήρηση των υγειονομικών πρωτόκολλων, αδιάλειπτα και καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας της εταιρείας.
  • Διατηρεί υψηλές προδιαγραφές παραγωγής φαγητού και ροφημάτων σύμφωνα με το πρωτόκολλο HACCP και εφαρμόζει αυστηρή πολιτική για το πλύσιμο των χεριών και την υγιεινή του προσωπικού που εμπλέκεται στην παραγωγή του φαγητού και των ροφημάτων.
  • Ενημερώνει και πιστοποιεί για την υποχρεωτική τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων προστασίας από τους εξωτερικούς οργανισμούς που εισέρχονται στο ξενοδοχείο (προμηθευτές, συνεργεία συντήρησης, συνεργάτες).
  • Ανασκοπεί και αναθεωρεί την παρούσα Πολιτική Covid Shield ώστε να είναι πάντα ενήμερη με τις τρέχουσες εξελίξεις και απαιτήσεις και να είναι πάντα εναρμονισμένη με τις κατευθυντήριες οδηγίες που διατίθενται από τους αρμόδιους φορείς.
  • Έχει ορίσει κατάλληλο συνδυασμό τεκμηριωμένων διαδικασιών και μεθόδων, και τηρεί αρχεία για την παρακολούθηση της εφαρμογής του συστήματος «Covid Shield» σε όλες τις εγκαταστάσεις του και τα εμπλεκόμενα μέρη.

Η παρακολούθηση και η μέτρηση των διεργασιών και των συσχετίσεών τους, πραγματοποιούνται μέσω της αξιολόγησης καθαρισμού και απολύμανσης, της καταγραφής σχολίων και παραπόνων των πελατών, αξιολόγησης τήρησης των μέτρων από το προσωπικό και τους προμηθευτές/εξωτερικούς συνεργάτες, καταγραφής περιστατικών μη συμμορφώσεων και διασφαλίζουν ότι η Διοίκηση αξιολογεί την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του ίδιου του συστήματος διαχείρισης. Ο καθορισμός και η ανασκόπηση των μετρήσιμων στόχων γίνεται κατά την ανασκόπηση του συστήματος.

Ο Διευθυντής
Ευθύμιος Κατσένιος